Spillselskapet Gaming Innovation Group (GiG) har inngått en avtale for å hjelpe merkevaren Goldenpark med å entre det regulerte online markedet i Ontario, ifølge en melding på selskapets nettsted på onsdag.
Dette bygger videre på et allerede sterkt eksisterende partnerskap mellom de to, og markerer den første avtalen for merkevaren utenfor Den iberiske halvøy.
Goldenpark bruker allerede GiG sine systemer i sin online tilstedeværelse i det Spanske markedet, samt i Portugal, der de nylig fikk lisens og lanserte.
– Online markedet i Ontario er ekstremt sterkt for GiG, og som en verdsatt eksisterende partner er vi glade for å kunne bringe Goldenpark til Nord-Amerika for første gang, sier Marcel Elfersy, CCO i GiG.
– Det er en bekreftelse på styrken og fleksibiliteten i tilbudet vårt, og forholdet vi har bygd med Goldenpark, at vi kan utforske og vokse nye muligheter sammen, avslutter Elfersy.
GiG har allerede fem partnere som er live eller under utvikling i Ontario.
– En av Goldenparks største utfordringer for 2024 er lanseringen av vår operasjon i Ontario. Ontario representerer et pulserende og raskt voksende marked, og vi tror at sammen med GiG vil Goldenpark nå sine mål. Denne avtalen symboliserer ikke bare en geografisk ekspansjon, men også en evolusjon i hvordan begge selskaper ser på fremtiden, griper muligheter og møter utfordringer, sier José Giacomelli, General Manager i MGA Online Division.