Spillselskapet GIG, Gaming Innovation Group, rapporterer om en tredobling av resultatet i årets andre kvartal, sammenlignet med samme tid i fjor.
Omsettning for årets andre kvartal landet på 31,1 millioner euro, en kraftig oppgang på hele 40 prosent eller 22,1 millioner euro fra samme tid i fjor.
Driftresultatet til GIG gikk kraftig opp fra 2,4 millioner euro i fjor til 6,6 millioner i årets andre kvartal.
Resultatet før skatt kom inn på 6,6 millioner euro i andre kvartal, opp hele 4,4 millioner euro fra i fjor.
– Andre kvartal av 2023 har vist seg å være et nytt skritt fremover for GIG med rekordhøye inntekter, sier toppsjef i GIG, Richard Brown, i en kommentar.
– Vi har nå full fokus på andre halvår med å sikre sterk vekstmekanikk, fortsatt operasjonell forbedring og langsiktig skalerbarhet for GIG, avslutter Brown.
Delen av selskapet som er under GIG Media kunne igjen vise til sterk vekst, med en økning i omsettningen på hele 47 prosent til 21,7 millioner euro, hvorav 20 prosent av økningen var organisk.