Spillselskapet GIG, Gaming Innovation Group, rapporterer om en kraftig vekst i inntektene i fjerde kvartal.
GIG rapporterer et EBITDA-resultat på EUR 4,1 millioner (0,1) for fjerde kvartal. Nettoomsetningen steg til EUR 17,3 millioner (10,4) og driftsresultatet forbedret til EUR -0,1 millioner (-6,8).
– 2020 har sett noen betydelige milepæler i vår reise mot å bli en ledende B2B-platform og medieleverandør i iGaming-industrien, og fjerde kvartal fortsatte å vise resultatene av grep gjort gjennom året ved en årlig vekst i normaliserte inntekter og EBITDA med henholdsvis 19 og 212 prosent, sier toppsjef Richard Brown i en kommentar.
Resultat etter skatt var -4,1 millioner euro (-47,9). Resultatet for videreført virksomhet var EUR -3,7 millioner (-12,1).
Det foreslås ikke noe utbytte for 2020.
I Media Services-virksomheten til selskapet økte kvartalsinntektene med 20 prosent sammenlignet med tilsvarende periode året før og med 5 prosent fra tredje kvartal.
– En positiv Google-oppdatering i desember førte til rekordhøyder for måneden, og vi så den trenden fortsette til januar, sier Brown.